Fresh start

Hej hej allihopa, kände för att börja om på nytt litegrann. Så drf gjorde ja en ny blogg. Kommer ha kvar den
gamla men kommer bara uppdatera på den här bloggen. För er som är nya här på min blogg så kan ja berätta
lite om mej själv. Ja heter Isabella Andersson men kallas för Bellah, är född 93 den 2a juni. Har precis gått ut gymnasiet, gick frisör linjen i Enskede å blev utbildad nagelteknolog på köpet haha. För tillfället så är ja tyvärr
arbetslös. Ja är uppväxt i Nynäshamn bor både där och i Rotebro. Där bor ja med min pojkvän, som e världens
bästa.

I min blogg så får ni följa min vardag å sådär. anyway de får räcka. Har ni nåra frågor så äre bara å fråga på!!


Min gamla blogg: http://bbellaah.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0