God morgon

I måndags skulle jag göra naglar men de blev ändrade planer så ja gick runt i stan en stund å
kikade runt lite istället. Efter de drog ja hem igen. I tisdags va ja på skansen med min syster å cazzandra.
Bilder på de kan ni få sen. I onsdags tog ja de lugnt å solade på ballkongen bara. Igår mötte ja mamma
vid ICA och köpte hårfärg efter de drog vi hem, å ja insåg att ja hade köpt fel färg så vi åkte och bytte den
sen åkte vi och köpte sushi, åkte hem å käkade å sen hade ja nagelkund. Efter de hjälpte ja mamma me
hennes nya telefon, hon har köpt en iphone så hon behövde lite hjälp. Efter de slagga ja typ.

Nu ska ja färga mitt hår å sen typ börja röra mej hem mot min lilla älskling. Hörs lite senare. Päjjs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0