Hallå!!

Va ett tag sen haha. Ligger i soffan å kollar på tv. E fett täppt i näsan, skit jobbigt. I fredags fixade ja Emmelies naglar dom blev jättefina, bild får ni senare. Vi satt å snackade å sådär, kul å träffa henne. Sen när vi va klara drog hon till tatueringsmässan. Ja å älsklingen drog å stor handlade å fick hjälp av hans bror. Efter de tog vi de lugnt å kollade på film. I lördags va ja på kryssning, hade jätteroligt aså. Typ hela min släkt åkte för å fira min mamma, mormor och morfar som fyllde år. De va lite knas i början men sen blev de as roligt. Ja å mamma å min morbrors fru dansade tills dom stängde haha. Hade feta träningsvärken å har lite fortfarande haha. Ja fuckade ur lite för mycket antagligen haha men de vare värt. Kom hem vid ca 6 på söndagen. Tog de lugnt me bebis bara. Igår gjorde ja naglar sen drog ja hem. Idag har ja inte gjort speciellt mycket, tagit de lugnt. Imorn blir de naglar igen fast här hemma i rotan hehe najjs å slippa åka till Nynäs, fast de ska ja göra på torsdag, lördag å söndag haha så ja. Men men what to do. Anyway mina vänner nu ska ja käka lite cherry å kolla på tv. Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0