2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja tog studenten!!


Hur har ditt 2012 varit? De har varit ett bra år, tog studenten som sagt å blev klar me skolan, va på Barbados (bästa) njöt av sommaren å tog de lugnt å har gjort massa naglar! Så jag e ganska nöjd med året.

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Man kan ju alltid hoppas, vill göra mer saker den här sommaren iaf.

Blev du kär i år? Va redan kär haha.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 12 juni, 20 december, 9 november.

Vad är din största framgång 2012? Att ja tog studenten

Bästa köpet? Oj oj oj.. Inte lätt. Kommer inte ihåg.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, nagelsaker.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att ja tog studenten, min pojkvän, mina vänner å familj.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Hungry hearts, gangnam style, we found love, starships.

Vem har du umgåts med mest? Min pojkvän.

Bästa minnet från 2012? Måste nog säga Barbados lr studenten!

Hur många kysste du? En, min pojkvän.

Har du haft ett förhållande under 2012? Aa sen 2010.

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Vill umgås mer med mina vänner å hitta på mer saker.

Vad önskar du att du gjort mer? Rest, hittat på mer saker.

Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat me min pojkvän.

Favoritprogram på tv? Jersey shore, Walking dead, sex and the city.

Största musikaliska upptäckten? Haha ingen aning.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg i födelsedagspresent men i julklapp så fick ja vita converse som ja önskade mej i födelsedagspresent.

Vad gjorde du på din födelsedag? Haha ja kommer ärligt talat inte ihåg.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Om ja hade hittat på mer saker.

Vad fick dig att må bra? Musik, min pojkvän å familj å vänner.

Vem saknade du? Farmor å farfar typ.

De bästa nya människorna du träffade? Hm.. Bra fråga.

Det bästa du har åstadkommit i år? Har fått mer nagelkunder!

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: börja träna, äta mer å gå upp i vikt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0