Fan va ja e dålig på å uppdatera

Nu e de nästan en vecka sen ja skrev haha knas. Anyway, min vecka har sett ut såhär: måndag- va ledig skulle gjort naglar men så blev de ej. Tisdag- va på jobbet snackade me dom å de gick bra dom förstod mej sen drog ja hem käkade å sov.Onsdag- tog ja de lugnt hela dagen heh skönt. Torsdag- drog till salongen å hämtade min laddare. Fredag- tog de lugnt handlade å sådär. Idag- skulle haft kund men de blev ändrade planer så ja gjorde naglar på min syster, åt hos dom sen drog ja hem.

Hämtade ut mitt paket med nya nagellack också, YEEY! Iaf nu sitter ja å tittar på tv ska snart ta lite glass också hehe. Imorn så har ja kund, å efter de ska ja nog tvätta å lite sånt. Iaf i promis ska fixa min blogg ny design å sen ska ja försöka uppdatera lite mera!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0