HELLO PEOPLE!

Målade nyss mina naglar. Igår hade jag kunder, å sen på kvällen gick ja å solade. De hände sjukaste grejen!! När ja va påväg hem från solariet, så gick jag. Va nästan hemma, å då flyger de in en jävla fjäril i mitt öra å FASTNAR!!! Ja fick inte ut den å fick fucking panik, pratade i telefon me mamma när de hände, ja började gråta å allt för att ja va rädd att den typ skulle åka in i min hjärna lr nått så blev as rädd.

Kom iaf hem å sa att Danne skulle försöka ta ut den men den satt faaaast! Han såg den inte ens, så jävla obehagligt för man hörde när den flaxade me vingarna, skiiiit äckligt! Danne ringde sjukvårdsguiden å dom sa att den inte kunde ta sej förbi trumhinnan som tur va så då lugnade ja ner mej litegrann men de va fortfarande jätte jobbigt när den flaxade, kändes som en jävla motorcykel va i mitt öra lr nått. Vi prövade iaf å doppa mitt huvud i vatten å alltmöjligt för att den skulle komma ut men de hände inget, så ja va vaken till typ halv 3 å då dog den typ. Den slutade flaxa iaf så ja sov typ en liten stund, vaknade vid halv 9 å då gick ja upp å käkade sen fixade ja mej å mötte mamma, så vi åkte till sjukan så dom fick ta bort den.

De gick jättebra å skit snabbt! Tur de. Amyway, efter de så åkte vi till stinsen handlade lite å sen drog vi hem till mej å Danne. Käkade å sen gjorde ja lite manikyr på mamma. Blev jättefint! Hon åkte vid typ 8 å sen klippte ja Carlos å nu sitter ja här typ. Ska laga mat typ nu sen käka å sen raka benen. Iaf, nu ska ja laga mat, hörs!

Bilden är på fjärilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0