Shulle


Ska snart gå å sova tänkte bara droppa in ett inlägg först! I lördags skulle ja haft 2 kunder men båda avbokade. En av dom skulle ju vara i rotan å en i nynäs, å när hon i rotan avbokade så tänkte ja att ja kunde åka till nynäs tidigare å fixa lite grejer innan ja skulle ha kund, så åkte me pappa från Farsta till nynäs. Vi fixade lite grejer sen åkte vi hem. Åkte me mamma till jysk å handla å sen köpte vi thai mat.

Sen kom vi hem, käkade å såg på film. Sen måla vi mammas naglar. Efter de drog ja hem till Susanna eftersom min kund avbokade. Vi va hos henne å spela kort å snackade å så. Va hemma vid kl 2 ungefär. Då såg ja på SATC sen slaggade ja. Imorse (söndag) kom mamma å pappa in å sjöng för mej med tårta å paket! Eftersom ja inte kommer vara hemma nått när ja fyller år så firade vi mej idag Höhö. Aja vi åt frukost å sen tårta. Sen kom Sabine å vi färgade mitt hår. Sen gjorde ja iordning mej å sen kom min släkt. Vi fikade å snackade sen öppnade ja mina paket. Var mest pengar sen lite smycken, å lite annat smått å gott hehe. Bild kan ni få sen!

Aja sen drog ja hemåt, fick skjuts till stan så de va najjs. Aja hade kund när ja kom hem å efter de laga ja mat å nu e ja här. Anyway nu ska ja slagga e helt död i kroppen så vi hörs. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0